Naast kwaliteit staat openheid bij ons hoog in het vaandel. Soms komt het toch voor dat wij zaken niet naar tevredenheid afhandelen. Laat het ons dan weten door het klachtenformulier in te vullen. Naktuinbouw staat daar voor open, want wij zien dit als een kans om ons werk te verbeteren. We doen er alles aan om uw klacht zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt uw klacht indienen via het Klachtenformulier hieronder of schriftelijk per post:
Naktuinbouw
T.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 40
2370 AA Roelofarendsveen
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer
- Datum waarop u de klacht indient
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
- Datum en eventueel het tijdstip waarop de gedraging of handeling heeft plaatsgevonden
- De naam van de betrokken medewerker en/of afdeling (indien van toepassing)
- Een verwijzing naar de stukken die verband houden met de klacht