U kunt uw klacht indienen via het Klachtenformulier
of schriftelijk per post:
Naktuinbouw
T.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 40
2370 AA Roelofarendsveen
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Wij gaan zo snel mogelijk met uw klacht aan de slag. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. In deze bevestiging staat hoe de procedure verder verloopt. Wanneer wij uw klacht volgens de formele klachtenprocedure behandelen krijgt u de kans uw klacht persoonlijk toe te lichten. Als een klacht op grond van de regeling niet voor behandeling in aanmerking komt, hoort u dat zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen vier weken van ons.
Als de klacht wel voor behandeling in aanmerking komt, heeft u recht op afhandeling binnen zes weken. Binnen die termijn hoort u onze beslissing. Is afhandeling binnen zes weken om bepaalde redenen niet mogelijk, dan hoort u dat tijdig van ons.
De klachtencoördinator, Anne Verkuijl, is uw contactpersoon en begeleidt de afhandeling van uw klacht. De klachtencoördinator is te bereiken via telefoonnummer: (071) 332 62 22 of e-mail.
Bent u het niet eens met de afhandeling van de klacht? Dan is er de Nationale Ombudsman te Den Haag. U kunt hier terecht voor klachten die betrekking hebben op de wettelijke keuringswerkzaamheden van Naktuinbouw. Bij de brief met de beslissing op uw klacht krijgt u een brochure van de Nationale Ombudsman. Daarin staat welke procedure u kunt volgen. Deze brochure is ook rechtstreeks te bestellen op de website van de Nationale Ombudsman. U kunt alleen terecht bij de Nationale Ombudsman als de klacht bij Naktuinbouw volledig is afgehandeld.
Naktuinbouw gebruikt alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie